Friday, December 5, 2014

Janji Palsu

Tak semua orang yang berjanji dengan kita, mereka itu akan menepati janji.
Kerna masa dan waktu,
semuanya berubah,
tiada yang tetap berada di situ dengan beredarnya masa pergi,
dan aku juga tahu,
saat kau datang dan kau berjanji,
itu pasti hanya janji kosong,
iye,
sekarang benar itu terjadi,
usah sangka janjimu itu suci,
apa yang kau buat,
aku dah nampak sendiri,
walau kau sepi sekalipun,
lucunya janjimu itu,
Kawan,
usahlah berjanji jika tak mahu tepati janjimu itu,
kelak kau memberi harapan pada orang lain,
padahal itu hanya harapan kosong,
usahlah begitu,
jangan ingat aku memusuhimu,
siapa aku untuk tidak memaafkan sesama insan,
cuma aku sudah hilang kepercayaan kepadamu.


#notaQolbu

Sorry MASA, banyak aku guna kau untuk menulis harini.ok dh! tutup2....menulis sampai esk pun tak habis -_-" ngeee~

No comments:

Post a Comment