Wednesday, November 2, 2011

Hatiku MilikMU

.......YA ALLAH,


Ya Allah 
jauhi aku dari mencari cinta Dunia
jauhi aku dari leka dan alpa dengan kenikmatan Dunia
aku tahu bahayanya apabila Dunia menguasai diri
aku tahu aku sememangnya tidak kuat untk hadapi itu semua
aku lemah ya Allah
iman aku tidak sekuat rabiatul adawiyah
yang tetap teguh dgn pendiriannya
yang tinggi cintanya padaMU
aku takut dengan apa yang dikatakan dengn Dunia
YA ALLAH
aku menagih cinta dan kasih sayangMu
aku dahagakan itu
bantulah aku ya Allah
bantulah aku untk terus tetap berada di jalanMu ini
carilah aku teman yang memahami dgn erti perjalannanku ini
izinkan aku merasai nikmat cinta di jalan yang engkau redha
izinkan aku memiliki insan yang meletakkan cintaMu berada di atas
izinkan aku memiliki dia
mujahid yang kuat
mujahid yang akan mengangkat islam suatu hari nanti
Hatiku milikMu
YA ALLAH

No comments:

Post a Comment