Saturday, July 30, 2011

Ahlan wassalam ya ramadhan..^__^

Ya Allah...aku tak pasti adakah sempat bagiku utk bertemu dgn bulan yg mulia tidak lama lagi...sempatkah aku utk menunaikan ibadahMu ini....iaitu berpuasa dibulan ramadhan...bulan yg cukup mulia dan istimewa....aku mohon pada Mu Ya Allah...berikanlah aku kekuatan utk meneruskan ibdah aku kepada Mu...istiqamahkn diriku ini,bantulah aku....kuatkanlah semangat aku ini....insyaALLAH , aku yakin dgnMu Ya Allah...amin


Buat sahabat2 ku...selamat menyambut bulan ramadhan al-mubarak...semoga ramadhan tahun ini memberi seribu makna utkmu....perbnykkan ibadatmu pada Allah SWT,sungguh Allah amat merindui rintihan kita....luangkan masamu dgn Allah...ambik lh dikesempatan bulan yg mulia ini utk meningkatkan imanmu kpda Allah...rugilah aku Ya Allah, jika aku melepaskan peluang dan kesempatan yg engkau berikan ini.....


~ SALAM RAMADHAN SAHABAT~

2 comments:

  1. Let’s grab the chance!!

    Moga keberkatan ramadhan itu kita perolehi.InsyaAllah.

    ReplyDelete