Friday, December 11, 2015

Kamu di mana Sayang..

Wahai bidadari syurga,
Sungguh kamu benar2 memiliki hati yang tersangat suci. Walau kamu telah tiada di dunia ini, tapi masih terasa kehadiranmu di sini. Setiap nota-nota yang di tinggalkan, mengingatkan kembali bagaimana perjalananmu di sini. Tersangat menyentuh perasaan aku.

Wahai bidadari syurga,
Aku tidak akan pernah melupakanmu sayang. Tak akan pernah aku meninggalkan kenangan itu walaupan kita pernah bersua muka hanya seketika. Demi masa dan alam ini, cukuplah itu sahaja menjadi bukti betapa jujurnya kamu sayang dalam menegakkan agama Islam.

Tak pernah aku menemukan cacat cela di dalam dirimu, melainkan aku akan menjumpai kebaikan dan kebaikan di dalam dirimu sayang. Tenanglah engkau di sana. Kami di sini tersangat merinduimu.
Terkadang aku seolah mencari, di mana dirimu sayang...Indahnya perjalanan kehidupanmu. Tersangat tersusun dengan rapi oleh Yang Maha Perancang. Aku ingin berpimpin tangan bersamamu lagi.

Sehingga ketemu lagi Wahai bidadari syurga.
:(


No comments:

Post a Comment