Monday, September 26, 2011

Our Steps...

Oh,Allah...SubahanaAllah....Alhamdulilah...All Prise to Allah...benar kata orang,perjalanan hidup kite tak semuanya mudah..semuanya perlukan perngorbanan yg sungguh kuat...kadang2 kite sendri rase mcm x mampu utk melakukan sesuatu itu tpi bile kite teruskan sahaja perjalanan ini..sebenarnya kite mampu utk melakukannya dgn bantuan dari Allah....Ya Allah,baru masuk minggu ke-3 kakiku menjejak masuk ke alam universiti,tpi seakan telah banyak perkara2 yg telah terjadi...benar Ya Allah,aku tak mampu utk berdiri dgn sendiri melainkan dgn bantuan darimu....apa yg terjadi ini biarlah engkau dan aku sahaja yg mengetahuinya Ya Allah.....Bantulah aku dalam setiap perjalanan aku di sini Ya Allah....aku mohon padamu Ya Allah...jagalah diri aku ini,lindungilah aku.......amin Ya Rabb....

No comments:

Post a Comment