Friday, December 24, 2010

Alhmdulilah....saya menunggu awk.....skrg bru sy dpt...:))

Saya menunggu awak
Saya menunggu awak
dengan mata tertutup saya melakar
hidup dan menanti
berjuang dan menjaga diri
perang dan mempertingkatkan peribadi
saya menunggu awak
untuk menyelamatkan diri ini
menunggu dan terus menunggu
hari kita berpimpin tangan untuk ke syurga abadi
Walau seribu orang menyapa
merasakan peluang masih wujud untuk mereka
menyatakan takdir antara kita belum tertulis
saya tetap menanti awak dengan setia irama....
Alhmdulilah YA ALLAH...iman..iman....iman.....
nikmat islam dan iman yang engkau berikan amat aku rasai ketika ini
insyallah............setiap kesusahan itu ade kesenanganya........
(promotion skit......buku sinergi....ana sarankn sahabat2 ana baca buku itu.....manfaatnya amat banyak.....buka hati,lapangkan dada,dan terimanya dengan IKHLAS...)wassalam........12.59AM(jumaat)@25/12/2010

                                          iman itu indah dan ia memberi satu energy mengikut
                                          formula yang amat indah iaitu...(1+1=3).....
                                                                       fikir2kan...:)


 

No comments:

Post a Comment